Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

"Η Παιδεία ξυπνάει - Τώρα υπάρχει επιλογή!"

 
Οι πρωτεργάτες του Εθνικιστικού Μετώπου Εκπαιδευτικών, έδωσαν συνέντευξη στο γνωστό blog του Λευτέρη Πανούση και απάντησαν στις ερωτήσεις που τέθηκαν και που αποκαλύπτουν μια άλλη πλευρά του αγώνα που έχουν ξεκινήσει για την αντιπροσώπευση για πρώτη φορά εθνικιστών εκπαιδευτικών στα υπηρεσιακά συμβούλια. Παραθέτουμε εδώ όλη τη συνέντευξη αλλά ιδιαίτερα εύστοχα είναι και τα σχόλια του blog που μπορείτε να διαβάσετε στον παραπάνω σύνδεσμο.
  
Εισαγωγή

Ο Κωνσταντίνος Θεοδωρίδης, ο Χρήστος Καρανικόλας και κάποιοι άλλοι ψυχωμένοι δάσκαλοι - πατριώτες, τόλμησαν να ξεκινήσουν αυτό που φαίνεται ως «γροθιά στο μαχαίρι», να αρθρώσουν δηλαδή Εθνικό Λόγο, μέσα στη φωλιά του λύκου της παγκοσμιοποίησης.

Την παιδεία…
Μια παιδεία που οι εγχώριοι εντολοδόχοι της διεθνούς γραβατοπειρατείας την έχουν μεταλλάξει από Ελληνική σε ελληνόφωνη.
Και ίδρυσαν το Εθνικιστικό Μέτωπο Εκπαιδευτικών [Ε.Μ.Ε.]
Κι όχι μόνο έβγαναν μια συνταρακτική ιδρυτική διακήρυξη, που λέει επιτέλους τα πράγματα με τ’ όνομα τους αλλά αποφάσισαν να συμμετάσχουν στις εκλογές της 5ης Νοεμβρίου, για το ΠΥΣΠΕ δυτικής Θεσσαλονίκης.

Όπως ήταν αναμενόμενο, πέσανε απάνω τους όλα τα λυγκόρνια του κρατικοδίαιτου και αριστεροθρεμμένου συνδικαλισμού, που παθαίνουν μαζική υστερία και μόνον ακούγοντας τις βαριές λέξεις Έθνος και Εθνική συλλογική συνείδηση.
Με πρώτους απ’ όλους τον γνωστό κ. Λοβέρδο.
Αυτόν δηλαδή,  που μετά τη διάλυση της υγείας, η κοινωνικοπολιτική ελίτ της πολυπολιτισμικής Γρεκίας, του ανέθεσε και τη διάλυση της παιδείας…
  
Δεν χρειάζεται συζήτηση,  πως όλα τα καθεστωτικά ΜΜΕ, έχουνε θάψει το ζήτημα, ώστε να μην διαταραχθεί η διανοητική υπνηλία του ελληνόφωνου πόπολου κι αρχίσουν μετά οι γραικύλοι, να ψάχνονται για το ποιοι ήταν άλλοτε στην Ιστορία του πολιτισμού και το πώς τους έχουνε καταντήσει σήμερα    

Ποιοι είναι λοιπόν αυτοί οι παράτολμοι Έλληνες δάσκαλοι, που επαναφέρουν στο προσκήνιο της σημερνής  μεταναστολαγνικής και αποχαυνωμένης ελληνόφωνης κοινωνίας, τον καίριο λόγο περί Παιδείας και Έθνους;
Ποιοι είναι οι άνθρωποι που σε μια ζοφερή εποχή διωγμών και λυσσαλέας τρομοκρατίας, ρισκάρουν και τις δουλειές τους και τις βολές τους και τη δημοσιοϋπαλληλική τους ραστώνη και τον κοινωνικό τους αποκλεισμό, ώστε να  επαναφέρουν τη χαμένη τιμή των Ελληνικών γραμμάτων;

Σας δίδω λοιπόν εδώ αποκάτου,  συνέντευξη με τους πρωτεργάτες στη δημιουργία του  Εθνικιστικού Μετώπου Εκπαιδευτικών, τον Κωνσταντίνο Θεοδωρίδη και τον Χρήστο Καρανικόλα.
Για να αναθαρρήσετε οι όποιοι φοβισμένοι, πως η αρχέγονη Ελληνική παράδοση του Κρυφού Σχολειού, μπορεί να συνεχίζεται και κάτω από τις ρουφιάνικες μύτες των ρεπούσηδων και των μαρξιστοθρεμένων της εντόπιας κοινωνικοπολιτικής ελίτ…  



Ερώτηση 1
Καταρχήν κύριοι, είναι ο άνθρωπος! Δώστε μου λοιπόν μια σύντομη αυτοπροσωπογραφία σας…

Κ. Θεοδωρίδης: Είμαι εκπαιδευτικός εδώ και 27 χρόνια και ενταγμένος στον εθνικιστικό χώρο από το 1978. Τα τελευταία 3 χρόνια υπηρετώ ως διευθυντής σχολείου στη Θεσσαλονίκη. Είναι η πρώτη μου φορά που ασχολούμαι με το συνδικαλισμό, γιατί είναι η πρώτη φορά που ο χώρος της παιδείας θέλει τη συνδρομή όλων μας.
Χ. Καρανικόλας: Έχω 22 χρόνια υπηρεσίας από τα οποία τα 17 υπήρξα ενεργός συνδικαλιστής, έχοντας εκλεγεί αιρετός στο ΠΥΣΠΕ Χαλκιδικής, πρόεδρος και μέλος του Δ.Σ. του Συλλόγου Κεντρικής και Νότιας Χαλκιδικής και αντιπρόσωπος στη Γ.Σ. των αντιπροσώπων στη ΔΟΕ, χωρίς απαραίτητα να είμαι και υπερήφανος για όλα αυτά.

Ερώτηση 2
Στην ιδρυτική διακήρυξη του Ε.Μ.Ε. περιγράφετε αναλυτικά τους στόχους του Εθνικιστικού Μετώπου Εκπαιδευτικών
[Βλ. και: «Ιδρυτική διακήρυξη»]
http://eme.greekeducation.org/declaration.html
Ανάμεσα σε άλλα σημαντικά, αναφέρετε εκεί, ότι: «Δεν θα μπορούσε κανείς να εκχωρήσει την εθνική μας κυριαρχία, να υποτάξει τη χώρα μας και να εξαθλιώσει το λαό μας, αν πρώτα δεν έπεφτε το κάστρο της παιδείας, η ρίζα που κρατάει το έθνος όρθιο. Δεν θα μπορούσε ποτέ κανείς να επιβάλει την πιο ειδεχθή και απάνθρωπη κατοχή σ' έναν λαό, όπως αυτή που βιώνει σήμερα η χώρα μας από τους τοκογλύφους και τους Ευρωπαίους δυνάστες μας, αν ο λαός αυτός δεν ήταν έτοιμος να τους δεχτεί και να τους στηρίξει…»
Έρχεστε καθημερινά σε επαφή με τους γονείς των μαθητών. Πιστεύετε ότι υπάρχει κάποιο σημαντικό ποσοστό των γονέων, που δυσανασχετεί με την πολυπολιτισμική προπαγάνδα του καθεστώτος αλλά ενδεχομένως φοβούνται να εκδηλωθούν δημόσια;
Πως αντιμετωπίζουν το Ε.Μ.Ε. οι γονείς των μαθητών;

Εθνικιστικό Μέτωπο Εκπαιδευτικών: Από την επαφή μας με τους γονείς των μαθητών και από τις διάφορες αντιδράσεις τους σε καθημερινές καταστάσεις του σχολείου, διαπιστώνουμε πως ουσιαστικά όλοι τους δυσανασχετούν σε κάποιο βαθμό, όχι μόνο με την πολυπολιτισμική προπαγάνδα αλλά και με τα απτά αποτελέσματά της που βιώνουν τα ίδια τα παιδιά τους μέσα στο σχολικό χώρο. Ακόμη κι αν στη θεωρία κάποιοι υποστηρίζουν αυτό το  κατασκεύασμα της νέας τάξης, στην πράξη αντιδρούν, ακόμη κι όταν αυτό, για διάφορους λόγους γίνεται κεκαλυμμένα.

Το ΕΜΕ είναι πολύ καινούριο, αλλά με όσους γονείς έχουμε έρθει σε επαφή ως τώρα, αν μη τι άλλο μας αναγνωρίζουν το δικαίωμα της συμμετοχής. Φυσικά, υπάρχουν και οι οργανωμένες «Ενώσεις Γονέων» οι οποίες από χρόνια αριστεροκρατούνται και ενδεχομένως να πάρουν «επίσημη» θέση, η οποία φυσικά δεν θα σημαίνει τίποτε ιδιαίτερο για κανέναν: ούτε για μας, ούτε για τους γονείς των μαθητών.

Ερώτηση 3
Ποια είναι η αντιμετώπιση του Ε.Μ.Ε. από τους Έλληνες δασκάλους;  Πιστεύετε ότι υπάρχει η δυνατότητα να επεκταθεί το Εθνικιστικό κίνημα των εκπαιδευτικών και στη μέση εκπαίδευση ή σε άλλες περιοχές της Ελλάδας;

Ε.Μ.Ε. : Παρά το ότι ως παράταξη κατεβάζουμε ψηφοδέλτιο μόνο στο ΠΥΣΠΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης, Εθνικιστές εκπαιδευτικοί υπάρχουν σε όλη την Ελλάδα και βρισκόμαστε σε φάση οργάνωσης με πανελλαδική εκπροσώπηση και στις δύο βαθμίδες της εκπαίδευσης. Χαρακτηριστικά θα σας πω ότι στις λίγες μέρες που δημοσιοποιήσαμε την πρόθεσή μας να συμμετέχουμε στις εκλογές γινόμαστε αποδέκτες πολλών ενθαρρυντικών μηνυμάτων από συναδέλφους μας σε όλη την Ελλάδα.

Ερώτηση 4
Ποιες είναι οι αντιδράσεις που συναντάτε από το καθεστώς;  Θα τα καταφέρετε τελικά να φτάσετε ως τις κάλπες της 5ης Νοεμβρίου;  Και προπαντός ποια είναι τα προσωπικά σας ρίσκα, όταν βγαίνετε δημόσια να υπερασπίσετε της αξίες του Έθνους και της Ελληνικής παιδείας,  μέσα σ’ αυτή τη ζοφερή ατμόσφαιρα προγραφών και ανελέητων πολιτικών διωγμών;

Ε.Μ.Ε. : Οι αντιδράσεις είναι αυτές ακριβώς που περιμέναμε από ένα αντιδημοκρατικό καθεστώς. Θεωρούν την παιδεία τσιφλίκι τους και μάλλον τους κακοφάνηκε η εμφάνιση μιας εθνικιστικής παράταξης που ζητάει το αυτονόητο: επανελληνοποίηση της παιδείας, όπως άλλωστε προβλέπει το Σύνταγμα και οι νόμοι.
Δεν υπάρχει νόμιμος τρόπος για να απαγορευτεί η συμμετοχή του ΕΜΕ. Οι φωνασκίες και οι απειλές είναι απλά τραμπουκισμοί που δεν μας αγγίζουν στο ελάχιστο. Απόψεις του είδους «θα απαγορεύσω τη συμμετοχή τους και ας πάνε στα δικαστήρια» και μάλιστα όταν εκφράζονται από υπουργικά χείλη, δείχνουν αυταρχισμό και σοβαρό έλλειμμα δημοκρατίας. Αυτό όμως αφήνουμε να το σκεφτούν όλοι οι συνάδελφοι τη στιγμή που θα σταθούν μπροστά στην κάλπη, γιατί , κακά τα ψέματα, δεν ήμασταν εμείς που τους εκλέξαμε όλους αυτούς.
Πιστεύουμε ότι κανένα ρίσκο δεν είναι αρκετά σημαντικό, όταν πρόκειται για την υπεράσπιση του Έθνους και της ελληνικής παιδείας. Εξάλλου η αίσθηση του χρέους και η πίστη στα ιδανικά μας δεν μπορεί να έχει αντίβαρο την καθημερινότητά μας.

Ερώτηση 5
Πλησιάζει η εθνική γιορτή της 28ης Οκτωβρίου και το θεωρώ πολύ πιθανόν να ξαναδούμε στις μαθητικές παρελάσεις σημαιοφόρους από τη Βουλγαρία [που σημειωτέον ήταν σύμμαχος των Γερμανών] ή από τις ισλαμικές χώρες [που επίσης συνεργάστηκαν με το Γ΄Ράϊχ]
Θεωρείτε ανεπίτρεπτο να δίνεται η Ελληνική σημαία σε αλλοεθνείς [ακόμα και αν πολέμησαν κατά των Γερμανών, όπως οι Αλβανοί ή οι Σέρβοι;
Θα οργανώσετε ως Ε.Μ.Ε. κάποια εκστρατεία διαφώτισης των Ελλήνων, για το ζήτημα της διατήρησης της Εθνικής μνήμης;

Ε.Μ.Ε. : Ο νόμος ξεκάθαρα επιτρέπει τη συμμετοχή, ως σημαιοφόρων, αλλοδαπών στις παρελάσεις, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι συμφωνούμε, άσχετα αν προέρχονται από χώρες που πολέμησαν ή όχι κατά του άξονα. Θεωρούμε ότι το εθνικό σύμβολο πρέπει να φέρεται μόνο από Έλληνες.
Αυτό που επιχειρείται σήμερα στο σχολείο, με διάφορους τρόπους, είναι η αποδόμηση της Εθνικής Μνήμης, η αλλοτρίωση της εθνικής συνείδησης και η αντικατάστασή της από την «πολυπολιτισμική ανοχή». Φυσικά αυτό μας βρίσκει αντίθετους και είναι καθήκον, όχι μόνο του ΕΜΕ αλλά κάθε Έλληνα εκπαιδευτικού ξεχωριστά, να αντιδράσει με όποιον τρόπο μπορεί.

Ερώτηση 6  
Αν σας δίνονταν η ευκαιρία να απευθυνθείτε δημόσια σε όλους τους Έλληνες μαθητές, τι θα είχατε να τους πείτε, σχετικά με την παραποίηση της γλώσσας μας και της ιστορίας μας, από τα παπαγαλάκια του καθεστώτος και πόσο αναγκαία είναι η Γνώση της πολιτισμικής τους κληρονομιάς, στη διάπλαση της προσωπικότητας τους;

Ε.Μ.Ε. : Η γλώσσα, η ιστορία και η πολιτισμική κληρονομιά αποτελούν σημαντικούς πυλώνες του Έθνους και η ενδεχόμενη παραποίησή τους βάζει σε άμεσο κίνδυνο την ίδια την ύπαρξή μας. Δεν είναι απλά θέμα διάπλασης της προσωπικότητας των μαθητών, αλλά θέμα εθνικής επιβίωσης. Η γλώσσα και η ιστορία είναι η ίδια η εθνική τους ταυτότητα, ενώ η πολιτισμική κληρονομιά αποτελεί τη συνεκτική ουσία της φυλής, όπως αναφέρει σχετικά ο Ίωνας Δραγούμης.

Ερώτηση 7
Πιστεύετε ότι η Ελλάδα κινδυνεύει σοβαρά από την ύπουλη δημιουργία μειονοτικών ζητημάτων μέσα στο έδαφος της και την επακόλουθη χρησιμοποίηση τους, για έναν πιθανό διαμελισμό της;
Μήπως οι εργολάβοι της πολυπολιτισμικότητας κάμουν ότι μπορούν για να δημιουργήσουν μιαν ανοχύρωτη νέα γενιά ελληνόπουλων, στην επέλαση των Αλβανών, των Σλάβων και των Τούρκων;

Ε.Μ.Ε. : Όταν το 30% του πληθυσμού μιας χώρας αποτελείται από λαθρομετανάστες και η ίδια είναι περικυκλωμένη από χώρες που διεκδικούν εθνικό έδαφος, φανερά και απροκάλυπτα, είναι προφανές πως ο κίνδυνος είναι παραπάνω από σοβαρός. Σήμερα οι Αλβανοί διεκδικούν την Κέρκυρα και την Ήπειρο, οι Σκοπιανοί τη Μακεδονία και οι Τούρκοι τη Θράκη και τουλάχιστον το μισό Αιγαίο. Την ίδια στιγμή οι προδοτικές ελληνικές κυβερνήσεις της μεταπολίτευσης ασχολούνται με τις πολυπολιτισμικές ανοησίες τους, υποβαθμίζοντας συνειδητά την ελληνική παιδεία γιατί είναι το μοναδικό ανάχωμα στα σχέδια της παγκοσμιοποίησης. Εδώ ακριβώς πιστεύουμε ότι βρίσκεται η σημαντικότερη ευθύνη των Εθνικιστών εκπαιδευτικών. Κάποιοι πρέπει ν’ αντιδράσουν για να επιστρέψει η παιδεία στον Ελληνικό χαρακτήρα της.

Ερώτηση 8
Στην ιδρυτική σας διακήρυξη διαβάζω ότι χρησιμοποιείτε το πολυσυζητημένο: «Ζήτω η Νίκη!»
Σας κατηγορούν κι εσάς για ναζιστές, όπως τη Χρυσή Αυγή;
Μιλήστε μου με πάσαν ειλικρίνεια…  Ποια είναι η σχέση σας με την ιδεολογία του εθνικοσοσιαλισμού;
Πιστεύετε ότι μια ιδεολογία που αναδύθηκε στις αρχές του περασμένου αιώνα μπορεί να εκφράσει τα σημερινά προβλήματα ή χρειάζεται μια νέα γλώσσα και νέα ιδεολογικά σχήματα, που ήδη αναζητούν τα ευρωπαϊκά εθνικιστικά κινήματα, ώστε να κρατήσουν ζωντανή τη συλλογική ταυτότητα του έθνους μέσα στην λαίλαπα της παγκοσμιοποιησης;

Ε.Μ.Ε. : Δεν χαρακτηριζόμαστε από αυτά που λένε οι άλλοι για μας, αλλά μόνο από τις δικές μας πράξεις, όπως έλεγε και ο Σοπενάουερ. Μπορούν να λένε ότι θέλουν για μας, χωρίς αυτό να μας αγγίζει. Όσο για τον εθνικοσοσιαλισμό δεν αποτελεί ιδεολογία μας και θεωρούμε τους όποιους δημόσιους χαρακτηρισμούς υβριστικούς. Διατηρούμε στο ακέραιο το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού και της προσφυγής στη δικαιοσύνη, αν χρειαστεί.

Ερώτηση 9
Μέχρι ποιου σημείου θα ρισκάρατε την προσωπική, οικογενειακή, εργασιακή και κοινωνική σας ισορροπία, ταγμένος στον αγώνα υπέρ  του Ελληνικού έθνους και της Ελληνικής παιδείας;
Τι θα είχατε να πείτε στους Έλληνες εκπαιδευτικούς, που τρέμουν τη βαριά σκιά του καθεστωτικού ρουφιάνου;

Ε.Μ.Ε. : Τυχαίνει να βρισκόμαστε στον Οκτώβρη του 2014, αλλά την απάντηση στο ερώτημά σας την έδωσαν οι παππούδες μας τον Οκτώβρη του 1940 και πριν απ’ αυτούς οι δικοί τους παππούδες τον Οκτώβρη του 1912. Έχουμε άραγε εμείς δικαίωμα να απαντήσουμε διαφορετικά; Τι νόημα μπορεί να έχει η προσωπική, οικογενειακή, εργασιακή ή όποια άλλη «ησυχία» όταν το Έθνος μας βρίσκεται μπροστά στον έσχατο κίνδυνο της εξαφάνισης;
Όσο για τον Έλληνα εκπαιδευτικό, πιστεύουμε ότι σήμερα ζει σε καθεστώς τρομοκρατίας. Πλήρως απαξιωμένος κοινωνικά, επαγγελματικά και ηθικά, με ευθύνη της πολιτικής ηγεσίας, αγωνιά για το αύριο και παλεύει με ένα πλήθος αντιξοότητες, για τις οποίες, αν και δεν ευθύνεται, του τις χρεώνουν χαρακτηρίζοντάς τον ως «ανεπαρκή». Το μόνο που του ζητάμε είναι να νιώσει τη φωνή της Ελλάδας μέσα του.  

Ερώτηση 10
Υπάρχει κάποια ερώτηση που θα θέλατε να κάμω αλλά δεν την έκαμα;

Ε.Μ.Ε. : Θα θέλαμε να σχολιάσουμε κλείνοντας το σύνθημα που επιλέξαμε για αυτή την πρώτη εμφάνισή μας σε εκλογικές διαδικασίες. «Η Παιδεία ξυπνάει – Τώρα υπάρχει επιλογή». Πιστεύουμε ότι η παιδεία βρίσκεται σε οριακό σημείο στη χώρα μας. Ο αφελληνισμός χάρη της παγκοσμιοποίησης και του πολυπολιτισμικού ιδεολογήματος έχει πάρει διαστάσεις εθνικής απειλής. Όλα όσα ψιθυρίζονται εκ κρυπτώ, γίνονται πράξη την επόμενη μέρα. Αν δεν αντιδράσουμε τώρα αύριο θα είναι πολύ αργά. Το Εθνικιστικό Μέτωπο Εκπαιδευτικών δημιουργήθηκε ακριβώς για να δώσει στους Έλληνες εκπαιδευτικούς μια διαφορετική επιλογή. Πιστεύουμε σε αυτό που κάνουμε και δε φοβόμαστε τους αγώνες .        



Ένα-δύο-τρία... πολλά Ε.Μ.Ε.

Δεν μπορώ να το πιστέψω ρε Έλληνες, ότι το έθνος μας δεν έχει πια τη δύναμη να αντισταθεί.
Δεν μπορώ, δεν θέλω να το αποδεχτώ, πως το μόνο μέλλον που μας αξίζει είναι η πολυπολιτισμική βαρβαρότητα, τα σούργελα των ΜΜΕ, το κιτς της βυζοβίζιον, τα βρωμιάρικα πεζοδρόμια και οι βρωμιάρικες ψυχές.
Και θλίβομαι όταν πλάι στα μάρμαρα του Σκόπα, αντικρίζω τα μεγαθήρια των πολυεθνικών.

Όχι, δεν συμβιβάζομαι.
Και προπαντός δεν "βολεύομαι με λιγότερο ουρανό". Χρειάζομαι το φως του Αριστοτέλους πλάι στις βελούδινες νύχτες της Σαπφούς. 
Θέλω να ζω στη σκιά της Πλατωνικής Ελαίας και στους λάγνους ήχους του ταμπουρά.
Θέλω να ομνύω στην Αθηνά και να αμαρτάνω στην αγκαλιά της Αφροδίτης.
Θέλω να χαράξω το ατομικό μου μονοπάτι μέσα στους λαβύρινθους της δικής μου συλλογικής ταυτότητας. 
Θέλω να έχω Παιδεία Ελληνική για να χτίσω μια Ψυχή παγκόσμια...

Η Παιδεία ρε Έλληνες, δεν είναι μια αναγκαία αγγαρεία για να πάρουμε ένα πτυχίο και να διοριστούμε στο δημόσιο.
Η Παιδεία είναι το λάξεμα της ψυχής στο σκληρό μάρμαρο της Πραγματικότητας.
Κι όπως έλεγε ο Μικελάντζελο, το ίδιο το μάρμαρο κρύβει μέσα του την ψυχή που θα ελευθερώσει με την τέχνη του ο γλύπτης.
Το υλικό, το "μάρμαρο" από το οποίο πλάθονται οι ψυχές, είναι η συλλογική ταυτότητα.
Εμείς ως άτομα αναλαμβάνουμε απάνω σ' αυτό το άμορφο υλικό να αναδείξουμε τη μορφή τους, όπως ο καλλιτέχνης ελευθερώνει από τον μαρμάρινο όγκο την κρυμμένη μορφή.
Αν αποκόψεις από την παιδεία τη συλλογική ταυτότητα [του όποιου λαού] δεν θα έχεις Γνώση αλλά μια παρακαταθήκη πληροφοριών.
Κι οι μετέχοντες σε μια τέτοια απρόσωπη και πολυπολιτισμική παιδεία, δεν θα χτίζουν ψυχές, θα χτίζουν ανδρείκελα...

Ε λοιπόν, αντισταθείτε στην μεταλλαγή της Ελληνικής παιδείας σε μια ελληνόφωνη μετάδοση πληροφοριών, που διαγράφει κάθε ίχνος συλλογικής μνήμης και συλλογικής ταυτότητας.
Η Παιδεία ξυπνάει. Τώρα υπάρχει επιλογή.  
Έστω και αν [στην αρχή] το πάτε στη ζούλα, για το φόβο του ρουφιανότσουρμου...
Έστω και αν το διαδόσετε στα κρυφά, όπως διέδιδαν στη σοβιετία τα νέα.
Έστω και αν χρειαστεί να ξεγελάσετε τον αντίφα της διπλανής τάξης...

Ένα-δύο-τρία... Ε.Μ.Ε. σε όλη την Ελλάδα...

Άειντε, μπας και ξυπνήσουμε από τον μεγάλο μας ύπνο, έστω και μετά από 50 χρόνια, σαν τον Ριπ Βαν Ουϊκλ...

Σημείωσις

Σας δίδω εδώ και συνδεσμούλι, να έρθετε σε επικοινωνία με το Ε.Μ.Ε.
Εθνικιστικό Μέτωπο Εκπαιδευτικών [http://eme.greekeducation.org/]
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ:http://panusis.blogspot.gr/